loading...
دانلود آهنگهای مجاز
راشین بازدید : 438 دوشنبه 16 فروردین 1395 نظرات (0)

احتمال بارداری با وجود آزمایش خون منفی - صفحه 1 - نی نی سایت

www.ninisite.com › ... › پيش از بارداري › ساير موضوعات پيش از بارداري
۳۰ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 20پست - ‏4 نویسنده
ار ه گلم من اینجوری بودم 15روز بعد اینکه دیدم بی بی چک منفیه و پریود هم نمیشم رفتم ازمایش خون دادم اما منفی درومد همین حالتای شمارو داشتم که دوباره ...

احتمال بارداری در زمان تاخیر در پریود با وجود بی بی چک منفی

2tarke.com/.../can-i-be-pregnant-if-i-missed-my-period-but-have-a-negat...
۵ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با وجود منفی شدن بیبی چک و عقب افتادن عادت ماهیانه ، ممکنه باردار شده باشم ؟ احتمال بارداری در زمان تاخیر در پریود با وجود بی بی چک منفی شانس ...

کسایی شک به بارداری دارن بیان توووو - تالار گفتگوی ...

forum.ninipage.com › بارداری
۱۹ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دو روز پيش بي بي چك فرانسوي گزاشتم اول صبح ك منفي نشون داد ، ... عزیزم به احتمال زیاد بارداری چون که این ماه طبیعتا باید 29 اذر یا اول دی پریود ...

برچسب ها - بی بی چک منفی - نی‌ نی‌ بان

niniban.com/fa/tag/1/بی%20بی%20چک%20منفی
از بهمن ماه پریود نشدم اما بي بي چك منفی بود! بی بی چک ... بیشتری دریافت کنید و بهتر است که اول مشکل باردار. ... بی بی چک هم استفاده کردم و منفی بود احتمال.

تست حاملگی بی بی چک (Baby Chek) - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=878163
نتیجه تست بیبی چک : پس از انجام تست یکی از سه حالت زیر ممکن است ایجاد شود: . ... سلام من دو روز از پریودیم عقب افتاده دیروز بی بی چک زدم منفی بود احتمال داره ...

آیا تست بارداری قابل اعتماد است؟ - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=202488
۱۶ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - این تست‌ها با اندازه‌گیری میزان نوعی هورمون‌ بارداری در ادرار، تا 99 درصد می‌توانند ... زیاد است و در صورتی که باردار باشید احتمال دیدن جواب مثبت بیشتر است. ..... من شانزده روزه ازپریودم میگذره آزمایش بتا دادم منفی بود بی بی چک هم ...

دکتر رهام صادقي - آیا با این شرایط احتمال بارداری وجود دارد ...

www.roham.ws › فهرست انجمنهاي گفتگو › سوالات زنان › احتمال بارداری
۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 10پست
ertyu نوشته است: سلام من20 سالمه 12 ماه قبل پريود شدم و 3 هفته پيش نزديكي داشتم البته مايه پيش مني لايه پام ريخته شدبا پرده 2هفته بد بيبي چك دادم منفي بود ...

خانمم2ماه پریودنشده ازبیبیچک استفاده کردیم منفی ...

www.cloob.com/timeline/answer_214603_2101114
۱۸ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - بی بی چک تست ، زمانی تست بسیار قابل اعتمادی است که 21_23 روز پس از ... اما اگر جواب منفی دیدید و حس می‌كنید احتمال دارد باردار یاشید می‌توانید ...

سلام خانم دکتر. در مورد آزمایش خون بارداری سوال دارم. از همکارهای ...

www.madarclub.com/fa/qans/20812
۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خواستم بدونم من به بی بی چک که منفی شد اعتماد کنم؟ ... اگر با توجه به ضخامت آندومتر رحم احتمال بارداری مطرح بود چند روزی را صبر کنید ومجدد تست ...

تست حاملگی خانگی ( بیبی چک ) | کودک آنلاین

www.koodakonline.com/.../51c00a4fee2a4cf2b977ed0879f49362
تست حاملگی خانگی ( بیبی چک ) :تست حاملگی خانگی، می‌تواند وجود هورمون ... 4- منفی (حامله نبودن ): اگر یکی از خطوط روی تست بارداری آشكار شد به معنای آن است که ...

معمولا چند روز بعد از نزدیکی بی بی چک مثبت نشون می ... - ...

mamasite.ir › ... › بارداری و زایمان › مباحث مامایی و زنان
۱۶ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آخه من دوماه بیشتر بود که پریود نشدمو بی بی چکامم منفی میشد و آز تیتراژ بتا هم دادم که اونم منفی نشون داد ... نزدیکی که نه ولی 10 روز بعد لقاح آزمایش خون و بعد 12 تا 14 روز آزمایش ادرار بارداری رو نشون میده. .... احتمال بارداری هست؟

بی بی چک روشی فوری برای تشخیص بارداری

mamasite.ir › برچسب ها
احتمال خطا در تشخیص بارداری با بی بی چک وجود دارد؟ چند روز بعد از ... شم که نشدم. بی بی چک مارک rodes استفاده کردم منفی بود فقط خط c میوفتاد آیا من حامله هستم؟

آزمایش خون بارداری - پارسه گرد

www.parsegard.com/childchildcare/آزمایش-خون-بارداری.html
من اواخر هفته چهارم بارداری هستم، هم بی بی چک و هم آزمایش خون مثبت شدند اما طبق .... شدم الانم 5فروردین هست من هنوز پریود نشدم آزمایش خون هم دادم منفی بود و بتام 1 بود . .... نشدم و برای زدن امپول پروژسترون ازمایش بتا دادم 16.5 بود احتمال داره باردار باشم ؟

آیـا مـن بـاردارم؟ | زیباشو دات کام

www.zibasho.com/archives/5734
منفی کاذب یعنی اینکه فرد حامله باشد، ولی آزمایش، حاملگی را تایید نکند. ... برچسب ها : آزمايش تشخيص حاملگی, آزمایش بارداری, آیـا مـن بـاردارم؟, بارداری, سن باروری, هورمون Bhcg ... من ۲۱روز از پریودیم گذشت هرچی بی بی چک امتحان میکنم منفی علایم هم ندارم ولی خیلی استرس دارم بنظرتونامکان حاملگی هست ... ایا احتمال داره بار دار باشم ؟

اطلاعاتی کامل و جامع در مورد بیبی چک - مجله پزشکی دکتر سلام

www.hidoctor.ir/54038_اطلاعاتی-کامل-و-جامع-در-مورد-بیبی-چک.html/
۲۵ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مکانیزم عمل آن تعیین غلظت هورمون HCG در ادرار فرد مظنون به بارداری است. برای استفاده از بیبی چک، ادرار شخص مورد نظر باید در ظرف تمیزی مانند لیوان یكبار مصرف جمع آوری شود. (نکته قابل ... عوامل موثر درطولانی تر شدن زمان حصول پاسخ مثبت توسط تستهای خانگی( منفی کاذب ): 1. ... احتمال سقط یا حاملگی پوچ

بارداری خارج رحمی - آزمایشگاه نیلو

niloulab.com/pregnants/ectopic_pregnancy
۲۱ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - با احتمال بسيار كم ممكن است بارداري خارج رحمي در محلهاي ديگري نيز ديده شود. .... این ماه یعنی باتقریبا6تا8روزدرتاخیرپریودم بیبی چک دوخطی شده ولی ... من 7 روز دیگه موقع پریودیمه رفتم ازمایش خون دادم گفت منفی بتا عدد 2 بود ؟

بارداری | از کجا متوجه بشویم باردار شده ایم یا نه؟ - مرکز مامایی ...

www.royanmama.com/بارداری-از-کجا-متوجه-بشویم-باردار-شده/
۱۴ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به تاخیرافتادن قاعدگی بهترین و اولین دلیل برای بارداری خانمها است وبه ... بعد از بارداری، بررسی احتمال حاملگی از طریق آزمایش ادرار نیز امكان‌پذیر است. ..... الان 6 روزه که عقب انداختم ولی از بی بی چک استفاده کردم ک جواب منفی بود.

احتمال بارداری با توجه به نتایج تست بتا در فواصل مختلف ...

talk.patoghu.com › ... › بخش ني ني پاتوق يو › پيش از بارداري
۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ ه‍.ش. - پنج و شش روز بعد از رابطه دو بار آزمايش خون بتا دادم و هر دو بار منفي بود، و روز .... شدو و متوقف شد، بی بی چک هم خودم تو خونه تست کردم که منفی بود.

راهنما و مناسب ترین زمان استفاده از بی بی چک ها - نازوب

www.nazweb.ir/news_detail_3741.html
جنجال دستگیری هدیه تهرانی بخاطر تجمع بی مجوز (عکس) .... آیا ممكن است نتیجه تست منفی باشد، اما باردار باشید (یعنی نتیجه منفی كاذب به دست بیاید)؟ در صورتی ...

آزمایش خون و بی بی چک - مرکز فوق تخصصی ابن سینا

https://www.avic.ir/fa/questions/7179/آزمایش-خون-و-بی-بی-چک
می خواستم بدونم با توجه به این که بار اول بی بی منفی و بار دوم و سوم بی بی ... سلام در صورتی که هم جواب بی بی چک و هم آزمایش خون مثبت بوده باشد، صد در صد درست است. ... با توجه به سابقه بارداری قبلی، بهتر است از ابتدا تحت نظر یک پزشک ...

بی بی چک کی جواب میده | زد ایکس ان

www.zxn.ir/بی-بی-چک-کی-جواب-میده.html
۲۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آیا ممکنه با وجود منفی شدن بی بی چک ، علت تاخیر در پریود من بارداری باشه … حتی اگر جواب بیبی چک شما منفی باشه ، این احتمال هست که شما ...

نوشته شده در ساعت20:30 توسط مدیریت وبلاگ - زایمان، ...

zaymanlinks.blogfa.com/post-75.aspx
دکتر احتمال حاملگی داد و ازمایش نوشت(البته خودم قبلا بیبی چک خانگی داده بودم که ... روز پنجم اردیبهشت بود وساعت هفت بعدازظهر جواب را گرفتم:منفی بود! ... از انجا که خودم نسبت به بارداری خیلی مشکوک بودم دوباره بیبی چک گرفتم واینبار دو خط ...

آیا من حامله هستم؟ / بررسی علائم بارداری و تست های حاملگی ...

www.weare.ir › برتر
۱۴ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - نظر به سوالات بسیار زیاد دوستان در مطلب «بدون آزمایش، از بارداری خود باخبر شوید! ... از تخمک گذاری تقلیل نیافت، احتمال حاملگی بسیار افزایش می یابد. ..... از بیبی چک استفاده کردم منفی بود آزمایش خون دادم منفی بود باید ۱۶ پ ...

بهترین زمان استفاده از بی بی چک برای اطمینان از بارداری چه ...

rangezendegi.com › بارداری و زایمان
۲۶ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بهترین زمان استفاده از بی بی چک برای اطمینان از بارداری چه زمانی است حاملگی ... در صورتی که نتیجه تست منفی باشه و هنوز پریود نشده اید، چند روز یا یک ... اگر آزمایش بدید و جوابش مثبت باشه پس شما باردار هستید و احتمال خطا تو ...

بارداری و زایمان -> اقدامات و آزمايشات تشخيصي - نی نی وبلاگ ...

niniweblog.com/ask/c/37/
نگران شدم که نکنه باردار شده باشم بی بی چک گذاشتم بعد از چندین دقیقه مثبت ... حالا به نظر شما من با وجود آزمایش منفی میتونم باردار باشم کسی این طوری بوده آیا؟ ... کنم خطر ناک نیست و اینکه احتمال بارداری هست یا نه با وجود اینکه پریود شدم و اینکه ...

تجربه بيش از 1000 زن از تست بارداري : پيروزي ، شكست | ...

niniroshd.ir/?p=778
۱۰ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - چطوری با نتیجه آزمایش ( مثبت یا منفی ) کنار بیایم؟ ... بنابراین وقتی نتیجه تست بارداری مثبت است به احتمال بسیار زیاد شما باردار هستید. .... به نظر من یکی ازبهترین مطالبب پیرامون بیبی چک بود که با آمار و عدد بیان شده نه با ...

تالار مشاوره مادران - گروه بهداشتي فيروز • مشاهده موضوع - ...

forum.firooz.com/viewtopic.php?f=27&t=3676
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 14پست - ‏10 نویسنده
بله احتمال خیلی زیاد جواب درست میده ... از بی بی چک یک ماه و نیم بعد از رابطه استفاده کردم جواب منفی بود. ... لطفا بگین احتمال داره باردار باشم؟

علائم بارداري و تشخيص حاملگي - راسخون

rasekhoon.net › ... › قبل از بارداری › علائم بارداري و تشخيص حاملگي
۳ اسفند ۱۳۸۹ ه‍.ش. - بستگي دارد به اينكه از بي بي چك استفاده مي كنيد يا تست خوني. ... علت اگر خيلي زود استفاده شوند ممكن است نتيجه تست را به غلط ، منفي نشان دهند. ... و اين بار اين نظم به هم خورده و به تعويق افتاده، احتمال بارداري در شما زياد است.

بی بی چک | سایت خبری

herisepooya.ir/tag/بی-بی-چک/
از سویی دیگر نسبت به بارداری در دوران تخمک گذاری اقدام کردیم. اما آزمایش خونم ... تاخیر در پریود و بی بی چک منفی! قصد بارداری ... منفی بود. احتمال بارداری هست؟

سلامت بانوان اوما- امید به حاملگی با بی بی چک و آزمایش خون

ooma.ir/post/22345/انواع-روش-های-تشخیص-حاملگی/
۲۹ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تست های حاملگی خانگی( که به HPT و یا همان بی بی چک baby check معروف ... را انجام دهید، به احتمال قوی حتی اگر حامله هم باشید جواب آن منفی خواهد بود.

برچسب ها بی , منفی , احتمال , بارداری ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 296
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 95
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 188
  • بازدید ماه : 1,820
  • بازدید سال : 55,968
  • بازدید کلی : 571,717