loading...
دانلود آهنگهای مجاز
راشین بازدید : 497 دوشنبه 16 فروردین 1395 نظرات (0)

بي بي چك مثبت ،آزمايش خون منفي، خونريزي غافلگيرانه - ...

www.ninisite.com › ... › پيش از بارداري › آمادگي و اقدام براي بارداري
۸ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 20پست - ‏7 نویسنده
اين سقط هاي اينجوري خيلي رايج و طبيعيه و معمولاً با پريود اشتباه گرفته ميشه .... ولي كسايي كه عجله دارن و زود به زود بي بي چك ميذارن فقط متوجهش ...

تالار مشاوره مادران - گروه بهداشتي فيروز • مشاهده موضوع - بی ...

forum.firooz.com/viewtopic.php?f=27&t=3984
۱۵ بهمن ۱۳۶۹ ه‍.ش. - 15پست - ‏4 نویسنده
روز 2 اردیبهشت یعنی یک روز بعد از تاخیر بی بی چک مثبت شد .... گفت ديواره رحمت ضخيمه و مشكوكي به بارداري ولي ازمايش خونم دوبار منفي شد.

برچسب ها - بی بی چک منفی - نی‌ نی‌ بان

niniban.com/fa/tag/1/بی%20بی%20چک%20منفی
چون آزمایش خون مثبت کاذب یا منفی کاذب ندارد این... نی بان ... از بهمن ماه پریود نشدم اما بي بي چك منفی بود! بی بی ... پریودم عقب افتاده ولی لکه بینی دارم بی بی چک.

قطع عادت ماهیانه و آزمایش بتای منفی؟؟!!! [آرشیو] - روزمنو، ...

www.roozmenu.com › ... › پزشکی - Medicalبارداری - Pregnancy
۲۴ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 14پست - ‏9 نویسنده
3 روز قبل از موعد اومدن پری آزمایش بتا دادم منفی بود زیر 10(یعنی 6) {2 (14)}{2 (14)} ... دوستم من زیاد این حالت برام پیش اومده ولی همیشه هم منفی بوده خوب دیر شدن ... بود بی بی چک استفاده کردم یه خط خیلی کمرنگ افتاد، بعد از ظهرش آز خون دادم ... دوباره روز 5 بعد از پری بی بی چکم مثبت شد، این دفه خطش بررنگ تر بود.

سلام خانم دکتر. در مورد آزمایش خون بارداری سوال دارم. از همکارهای ...

www.madarclub.com/fa/qans/20812
۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اگر با بی بی چک تست مثبت شود صحیح است وشما باردار هستید ولی اگر منفی شود ،نمی توان رای به عدم بارداری داد وباید تا تاخیر پریود صبر کرد ...

تست حاملگی خانگی ( بیبی چک ) | کودک آنلاین

www.koodakonline.com/.../51c00a4fee2a4cf2b977ed0879f49362
تست حاملگی خانگی ( بیبی چک ) :تست حاملگی خانگی، می‌تواند وجود هورمون ... دیگر تشخیص بارداری مانند سونوگرافی یا آزمایش خون نیز برای اثبات بارداری نیز استفاده گردد . ... تست نشان می‌دهند،و بعضی دیگر امکان دارد علامت‌های مثبت یا منفی را نمایش دهند. ... آیا ممکن است نتیجه توسط بیبی چک مثبت باشد ولی شخص باردار نباشد؟

کسایی شک به بارداری دارن بیان توووو - تالار گفتگوی ...

forum.ninipage.com › بارداری
۱۹ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ... میخورم هم بالا میارم با بی بی چک ازمایش دادم منفی شد ولی فکر کنم حامله ام شما نظرتون چیه؟ ... خب ممکن که بتای خونت زیادبالا نرفته باشه چرا نمیری آز خون بدی؟اون خیلی دقیق بهت میگه من دوستمم بی بی چک منفی بود اما خونش مثبت ...

روزی که فهمیدم باردارم - لمس وجود تو

myasin.niniweblog.com/post/5/روزی-که-فهمیدم-باردارم.html
همش احساس می کردم باردارم اما هر بار که آزمایش خون میدادم نتیجه منفی بود! ... رفتم بی بی چک رو تست کنم، کلی خدا خدا کردم که مثبت بشه و این بار دو خط ببینم.

آزمایش خون و بی بی چک - مرکز فوق تخصصی ابن سینا

https://www.avic.ir/fa/questions/7179/آزمایش-خون-و-بی-بی-چک
ولی دکترم اصرار دارن به مصرف این قرص ادامه بدم. ... آزمایش خون دادم منفی شد. ... سلام در صورتی که هم جواب بی بی چک و هم آزمایش خون مثبت بوده باشد، صد در صد درست ...

دکتر رهام صادقي - آيا من باردار هستم يا به بيماري خاصي ...

www.roham.ws › فهرست انجمنهاي گفتگو › سوالات زنان › احتمال بارداری
۲۰ مرداد ۱۳۸۸ ه‍.ش. - 3پست
يا اصلا ممكنه بي بي چك مثبت باشه و آزمايش خون منفي؟راستي دو سه روزه حات تهوع دارم ولي به خودم ميگم اشتباه ميكنم و ممكنه از تلقين باشه. تورو خدا ...

معمولا چند روز بعد از نزدیکی بی بی چک مثبت نشون می ... - ...

mamasite.ir › ... › بارداری و زایمان › مباحث مامایی و زنان
۱۶ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - معمولا چند روز بعد از نزدیکی بی بی چک مثبت نشون می ... ... آخه من دوماه بیشتر بود که پریود نشدمو بی بی چکامم منفی میشد و آز ... نزدیکی که نه ولی 10 روز بعد لقاح آزمایش خون و بعد 12 تا 14 روز آزمایش ادرار بارداری رو نشون میده.

هر آنچه باید از بیبی چک بدانید - عصر ایران

www.asriran.com › صفحه نخست › سلامت
در مواردی که شک به سلامت بارداری وجود دارد می بایست چند آزمایش بافاصله از هم ... برای استفاده از بیبی چک، ادرار شخص مورد نظر باید در ظرف تمیزی مانند لیوان یكبار مصرف جمع آوری شود. ... 4- مثبت: آشكار شدن دو نوار رنگی در نواحی كنترل و پائین تر از آن ... هورمون در خون به حدی میرسد که قابل تشخیص است اما در صورت منفی شدن حاملگی ...

نوشته شده در ساعت20:30 توسط مدیریت وبلاگ - زایمان، ...

zaymanlinks.blogfa.com/post-75.aspx
دکتر احتمال حاملگی داد و ازمایش نوشت(البته خودم قبلا بیبی چک خانگی داده بودم ... که صحت جواب منفی بیبی چک صددرصد نیست ولی اگر مثبت باشد کاملا درست است! ... بی اختیاری اد*رارشدم و دستم را به شلوارم زدم وناگهان دیدم که دستم غرق در خون شد ...

اردیبهشت ۱۳۸۹ - خاطرات ما

goli58.blogfa.com/8902.aspx
جمعه شب قراربود كه بريم صحرا ، من حالم يك كم بد بود ولي رفتيم. ... ازم پرسيدم اگه با بي بي چك مثبت باشه ميشه كه با خون منفي باشه و مسئول آزمايش هم گفت اره !

بعدی - وب سایت دکتر فاطمه ابراهیمی

drebrahimy.com/questions.php?page=36
سلام خسته نباشید من دوره پریود نامنظمی دارم و ازمایش هورمونی ام سالمه ولی با ... پس چرا همش بی بی چک مثبت میشه و از خون منفی شده امکان داره ازمایشگاه اشتباه کرده ...

آزمایش خون بارداری - پارسه گرد

www.parsegard.com/childchildcare/آزمایش-خون-بارداری.html
علائم بارداری,دوران بارداری,تست بارداری,تست های حاملگی,آزمایش خون بارداری. ... من اواخر هفته چهارم بارداری هستم، هم بی بی چک و هم آزمایش خون مثبت شدند اما طبق .... شدم الانم 5فروردین هست من هنوز پریود نشدم آزمایش خون هم دادم منفی بود و بتام 1 بود . ... سلام من قبلا فقط با دارو پریود میشدم ولی تقریبا دو ماه پیش بدون دارو پریود شدم الان هم ...

آیـا مـن بـاردارم؟ | زیباشو دات کام

www.zibasho.com/archives/5734
منفی کاذب یعنی اینکه فرد حامله باشد، ولی آزمایش، حاملگی را تایید نکند. تست خون معمولاً چند روز زودتر مثبت می‌شود. ... من ۲۱روز از پریودیم گذشت هرچی بی بی چک امتحان میکنم منفی علایم هم ندارم ولی خیلی استرس دارم بنظرتونامکان حاملگی هست ...

آیا تست بارداری قابل اعتماد است؟ - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=202488
۱۶ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - با این حال حتی بعد از این مدت هم به کمک یک آزمایش خون یا ‌آزمایش ادرار می‌توان ... پس مراقب باشید این جواب مثبت می‌تواند هم نشانه بارداری مجدد شما باشد، هم به ..... سلام من هشت روز از پریودیم میگیذره بیبی چک زدم منفی شد ولی میگن باید ...

آبان ٩٠ - انتظار طولانی...

longwait.persianblog.ir/1390/8/
۲۹ آبان ۱۳۹۰ ه‍.ش. - امروز بی بی چک گذاشتم بلافاصله خط دوم ظاهر شد ولی خیلی کمرنگ. البته به ... دیروز رفتم آزمایش خون دادم، بتا 3.5 بود، منفی. ولی خوب از اونجا ... الان دیگه تقریبا مطمئنم که بی بی چکی که مثبت شده مشکل داره و خبری نیست. همچنان نه ...

بی بی چک مثبت شد!!!! - من و کودکــــم

parisa1393.persianblog.ir/post/2/
۲۵ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - چندروزگذشت ولی ازپریودی خبری نبود،سینه هام خیلی دردمیکنه وسنگین ... دوهفته ای ازتاریخ پریودم گذشته میترسم آزمایش بدم یابی بی چک استفاده کنم چون همیشه منفی بوده وناامیدشدم. ... درکمال ناباوری زیریکدقیقه هردوخط قرمزشد(رنگ خون) تعجب هورا ... مطمئن باش بی بی چک درسته،اگه منفی بودبایدشک میکردی.

اطلاعاتی کامل و جامع در مورد بیبی چک - مجله پزشکی دکتر سلام

www.hidoctor.ir/54038_اطلاعاتی-کامل-و-جامع-در-مورد-بیبی-چک.html/
۲۵ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بیبی چک سالهاست که به عنوان یکی از روش های فوری تشخیص حاملگی به کار می رود. ... عوامل موثر درطولانی تر شدن زمان حصول پاسخ مثبت توسط تستهای خانگی( منفی کاذب ): ... ادرار آمده ودفع میشود پس آزمایش خون حساستر است وزودتر مثبت میشود. ... زیرا در برخی حاملگیهای طبیعی مقداراین هورمون می تواند کم باشد ولی ...

تست های بارداری - دانشنامه فرزند

farzand.net › پیش از بارداری › فکر می کنم باردارم! › تست های بارداری
آزمایش خون نه تنها می تواند مثبت یا منفی بودن نتیجه را به شما اعلام کند بلکه ... حدود 4 روز پیش از بیبی چک استفاده کردم اما منفی بود با این حال هنوز پریود نشدم . ... دوست عزیز ممکن است تمام علایم بارداری را داشته باشید ولی باردار نباشید که به آن ...

بی بی چک مثبت و آزمایش خون منفی

gismis.rozblog.com/post/402/بی-بی-چک-مثبت-و-آزمایش-خون-منفی.html
بنابراین بیبی چک زمانی مثبت می شود که سطح هورمون ßHCG به حدی بالا رفته ... ماه دو هفته است عقب افتاده آزمایش خون منفی بود ولی بی بی چک مثبت الان من حامله ام ؟

بی بی چک مثبت ولی آزمایش خون منفی - ایران 2016

i2016.ir/بی-بی-چک-مثبت-ولی-آزمایش-خون-منفی/
آزمایش خون دادم منفی شد. اما باز دلم طاقت نیاورد دوباره بی بی گذاشتم روز چهارشنبه و بعد از آزمایش خون، بازم مثبت شد اما این بار خط دوم پر رنگ تر شد. می خواستم بدونم ...

بارداری خارج رحمی - آزمایشگاه نیلو

niloulab.com/pregnants/ectopic_pregnancy
۲۱ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در بارداري خارج رحمي معمولا تستهاي خانگي حاملگي مثبت نمي شوند، ... این ماه یعنی باتقریبا6تا8روزدرتاخیرپریودم بیبی چک دوخطی شده ولی یک خطش ... من 7 روز دیگه موقع پریودیمه رفتم ازمایش خون دادم گفت منفی بتا عدد 2 بود ؟

بی بی چک کی جواب میده | زد ایکس ان

www.zxn.ir/بی-بی-چک-کی-جواب-میده.html
۲۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این آزمایش تنها به یك جواب مثبت یا منفی اكتفا نمی شود و مقدار .... فعلا برای بی بی چک باید چند روز صبر کنید ولی آزمایش خون می تواند در این …

بدون آزمايش، از بارداري خود باخبر شويد! | Www.WeAre.ir مجله ...

www.weare.ir › آخرین مطالب › پزشکی و سلامت
۱۵ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - آزمایش خون می‌تواند حاملگی را حتی در ۶ یا ۷ روز اول آن، مشخص کند و ۱۰ روز .... بچه ها من ۲ تا بیبی چک استفاده کردم مثبت شد البته علائمشم دارم الان باید برم ... چک تست گرفتم جواب منفی بود ممکنه باردار باشم ولی بیبی چک نشون نداده ...

قیمت ببی چک - درسا

dorssa.ir/قیمت+ببی+چک.html
خون بی بی چک مثبت و منفی آزمایش رو تکرار بیشتر بی بی چک مثبت شد من و ... ولی آزمایش خون منفی بی بی چک مثبت ولی آزمایش خون منفی آزمایش خون و بی بی چک ...

بی بی چک مثبت ولی آزمایش خون منفی

avayemelal.ir/+بی+بی+چک+مثبت+ولی+آزمایش+خون+منفی
آزمایش خون و بی بی چک | مرکز فوق‌تخصصی ابن‌سینا تو رو خدا کمکم کنید...3 تا بی بی چک مثبت ولی آزمایش خون ... کسی بوده با بی بی چک منفی و ازمایش مثبت

وقتی فهمیدم مادر شدم... [بایگانی] - Ashpazaneh | آشپزانه

www.ashpazaneh.com/archive/index.php/t-3430.html
دفعه اول که ازمایش دادم دوستم جوابشو برام گرفت و وفقتی خبر مثبت بودنشو داد .... خلاصه ما یه روز بی بی چک رو گرفتیم منفی شد و ضد حالی بس شدید خوردیم ولی ... دوباره یک 20 روزی گذشت دیدم که پرید نشدم خوشحال و خندان رفتم ازمایش خون با همسری .

برچسب ها بی , مثبت , آزمایش , منفی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 296
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 161
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 350
  • بازدید ماه : 1,982
  • بازدید سال : 56,130
  • بازدید کلی : 571,879